Jeśli produkty są dostępne w magazynie, zostaną wysłane niezwłocznie.
Jeśli zamówiłeś produkty, które nie są dostępne w magazynie, data wysyłki może zostać opóźniona – jednak produkty zostaną wysłane w terminie podanym na stronie produktu.
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących statusu lub daty wysyłki, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@luciferlenses.pl. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej i zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji, aby Ci pomóc.
Paczkomaty InPost | 1–2 dni robocze | 14,99 zł (Pobranie 6,00 zł) |
Poczta Polska | 1–2 dni robocze | 14,99 zł (Pobranie 6,00 zł) |
GLS | 1–2 dni robocze | 14,99 zł (Pobranie 6,00 zł) |
GLS - Darmowa wysyłka przy zamówieniach powyżej 250 zł
Czas dostawy jest orientacyjny i niegwarantowany. Dzień wysyłki nie jest wliczany do czasu dostawy.
Cena przesyłki jest orientacyjna i może się zmieniać w zależności od kursu CZK/PLN.
Dostawca bramki płatniczej:
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267