Czas i koszty dostawy

Jeśli produkty są dostępne w magazynie, zostaną wysłane niezwłocznie.
Jeśli zamówiłeś produkty, które nie są dostępne w magazynie, data wysyłki może zostać opóźniona – jednak produkty zostaną wysłane w terminie podanym na stronie produktu.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących statusu lub daty wysyłki, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@luciferlenses.pl. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej i zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji, aby Ci pomóc.

Paczkomaty InPost 1–2 dni robocze 14,99 zł (Pobranie 6,00 zł)
Poczta Polska 1–2 dni robocze 14,99 zł (Pobranie 6,00 zł)
GLS 1–2 dni robocze 14,99 zł (Pobranie 6,00 zł)

GLS - Darmowa wysyłka przy zamówieniach powyżej 250 zł

Czas dostawy jest orientacyjny i niegwarantowany. Dzień wysyłki nie jest wliczany do czasu dostawy.

Cena przesyłki jest orientacyjna i może się zmieniać w zależności od kursu CZK/PLN.

Dostawca bramki płatniczej:

Comgate, a.s.

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové

E-mail: platby-podpora@comgate.cz

Tel: +420 228 224 267

Informacje o procesie płatności